Iránytű a munkatársak kezeléséhez

Kategória: Szervezetfejlesztés

Emberismeret fejlesztése középvezetőknek

 

A képzés célja

Gyarapítani a résztvevők ön- és emberismereti tudását annak érdekében, hogy 

fejlődjön saját személyiségük, 

megismerjék saját személyiségük alapvető jellemzőit, belső mozgatórugóikat, kommunikációs stílusukat,

megismerjék azokat az előre jelezhető viselkedésmintákat és belső hajtóerőket, amelyeket munkatársaik birtokolnak. 

 

 

A képzés eredménye

A képzés eredményeként fejlődhet a résztvevők 

Kommunikációja, mert jobban tudnak alkalmazkodni munkatársaik viselkedéséhez.

Motiválási képessége, mert képesek lesznek azonosítani munkatársaik belső motivációit.

És toleranciája, mert képesek lesznek arra, hogy a tőlük eltérő személyiségekben is meglássák az erősségeket. 

 

 

A képzés vázlata

Ön- és emberismereti tesztrendszer

A teszt dimenzióinak megismerése 

A személyiségtípusok jellemzői, motivációi és kommunikációs stílusa 

Hogyan ismerjük fel saját stílusunkat? 

Hogyan ismerhetjük fel mások stílusát? 

A személyiségbeli hasonlóságok és különbözőségek előnyei és hátrányai a munkahelyen 

A tanulságok hasznosítása a munkában: hogyan kommunikáljunk azokkal, akiknek a stílusa eltér a miénktől? Hogyan javítsuk a csapaton belüli együttműködést? Hogyan legyünk sikeres vezetők? Hogyan építsünk sikeres csapatot?

 

Alapvető pszichológiai szükségletek

Milyen alapvető pszichikai szükségletek irányítják a munkatársakat, melyek függetlenek a személyiségtől? 

Milyen következményekkel jár, ha a vezető táplálja vagy figyelmen kívül hagyja munkatársai ezen szükségleteit? 

  - Következmények a kapcsolatokban, a munkahelyi morálban és a munkahelyi elégedettségben

  - Következmények a munkavégzésben, a munkahelyi eredményességben

 

Az emberi viselkedést irányító törvényszerűségek 

Amikor nem szabad akaratból cselekszünk: melyek a leggyakoribb automatikusan működő viselkedésminták? 

És hogyan használhatjuk ki ezek pozitív hatását a vezetői munkában? 

  - Kölcsönösség, hasonlóság, konformitás, a dicséret hatása, nyájhatás, önkiszolgáló torzítások, a pozitív érzések hatása, stb.

 

A képzés zárása

A képzés tanulságainak összefoglalása

 

Tréning ütemezés: 1 nap

 

Partnereink , hallgatóink mondták

QP Zrt.

"Az oktató az MSA képzést, ami egy nagyon száraz és nehéz anyag, úgy tudta átadni nekünk, hogy az élvezhető és megtanulható volt. Mindkét képzésnél az oktató szakmai tudása kimagaslott &ea...

"Tárgyalj bátran!" - Tárgyalástechnikai képzéseink legkedveltebb szerepjátékai egy csomagban kedvező áron

Héder Sándor mérnök, tréner címzetes egyetemi docens 14 éve tanítok tárgyalástechnikát a pécsi egyetem közgazdaságtudományi karán és for profit cégeknél. Az oktatásban elengedhe...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin