Munkatársból felettes

Munkatársból felettes

 

Miért van szükség a képzésre?

 

A szervezeten belüli előrelépéssel, a kollégából vezetővé válással, a kinevezéssel valami megváltozik. Az addigi szimmetrikus viszony alá-fölérendeltséggé alakul át. Ez szükségképpen magával vonja az addig személyes kapcsolatok megváltozását. A régi kollegiális viszonyoktól való eltávolodás és az új vezető szerep közötti egyensúly megtalálása sokszor nem könnyű. Eddig nem tapasztalt ellenállások, viszonyulások, változások alakulhatnak ki. Ezért fontos a szerepváltásból adódó új körülményekre előre felkészülni.

 
A képzés célja:


Felkészíteni a kinevezésre váró kollégát a megváltozott szerepre, segíteni őt a vezetői magatartás kialakításban, a régi kapcsolatok, az esetleges konfliktushelyzetek megfelelő kezelésében.


Ajánljuk azoknak akik:

  • a közeljövőben lettek vagy lesznek felsőbb vezetők,
  • zökkenőmentes átmenetet szeretnének,
  • szeretnék megtartani a jó kapcsolatot a kollégákkal

A képzés témái:

  • Valami megváltozik a vezetői kinevezéssel
  • Hatalom, titkok, magánéleti információk
  • Régi csapat, új szerep, új egyensúly
  • Demokrácia, diktatúra a vezetői szerepben
  • A kinevezett vezető elfogadottsága
  • A változáskezelés jelentősége
  • A vezetővé válás tanulhatósága
  • Visszacsatolások szerepe a vezetői munkában
  • Nemzedéki konfliktusok


 

Milyen kompetenciákat fejleszt?

 

A tréning végére a résztvevők:

  • Képesek lesznek sokkal tisztábban látni a megváltozott szerepükből fakadó vezetési helyzetek sajátosságait/nehézségeit.
  • Tudatossá válik bennük a feszültségek megelőzésének különböző módja és ezzel aktív szereplőivé válnak a konfliktusok feloldásának.
  • A vezetők magabiztosabban, bátrabban nyúlnak „kényes témák”- hoz, mivel eszközt kaptak az új szerep professzionális kezeléséhez.

 
A képzés időtartama: 2 nap

 

Ajánlott képzéseink:

Középvezetők - híd a vállalatok életében

Inspiráló vezető

Konfliktuskezelés

Partnereink , hallgatóink mondták

Delphi - Autóipari belső auditor képzés

 "Egy percig sem éreztem, hogy elkalandozott volna a figyelmem, folyamatosan lekötötték. Az elmélet, gyakorlat arányát épp megfelelőnek tartottam.  Szívesen vennék egy workshop jellegű képzést fél év mú...

Versenyelőny a frontvonalon! - Ügyfélkezelési képzés a frontvonal valamennyi résztvevőjének

A cégstratégiát a frontvonalon dolgozók (ügyfélszolgálati munkatársak, szerelők, recepciósok, diszpécserek) valósítják meg, az ő cselekedeteik, kommunikációjuk alapján formálnak képet az ü...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin