A többletértéket nyújtó ügyfélszolgálat - amely versenyhelyzetben elengedhetetlen összetevője minden szervezetnek - akkor alakítható ki és valósítható meg, ha a cég képes elérni az ügyfelek elégedettségét azokban a dimenziókban, amelyek minden szolgáltatás megítélésében szerepet játszanak.

 

Hiába a korszerű gépek, drága műszerek, ha üvegként átnézünk az ügyfélen; egy kioktató vagy közönyös mondat, egy tréfának szánt otromba megjegyzés épp elég ahhoz, hogy az ügyfél megbántódjon és másik céget, termelőt, szolgáltatót keressen magának.

 

 

Megrendelőink

Partnereink , hallgatóink mondták

Nyílt mérőeszköz kezelő képzésünk

Nagyon tartottam tőle, hogy száraz tananyagot fogok hallgatni, ehhez képest igazán pozitívan csalódtam. Mind az oktatási anyag mind pedig az odaadott tananyag az elvártnak megfelelt, később is forgatni fogom. Szívesen ajánlom mindenkinek aki ebben...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin