A többletértéket nyújtó ügyfélszolgálat - amely versenyhelyzetben elengedhetetlen összetevője minden szervezetnek - akkor alakítható ki és valósítható meg, ha a cég képes elérni az ügyfelek elégedettségét azokban a dimenziókban, amelyek minden szolgáltatás megítélésében szerepet játszanak.

 

Hiába a korszerű gépek, drága műszerek, ha üvegként átnézünk az ügyfélen; egy kioktató vagy közönyös mondat, egy tréfának szánt otromba megjegyzés épp elég ahhoz, hogy az ügyfél megbántódjon és másik céget, termelőt, szolgáltatót keressen magának.

 

 

Megrendelőink

Partnereink , hallgatóink mondták

QP Zrt.

"Az oktató az MSA képzést, ami egy nagyon száraz és nehéz anyag, úgy tudta átadni nekünk, hogy az élvezhető és megtanulható volt. Mindkét képzésnél az oktató szakmai tudása kimagaslott &ea...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin