2015. augusztus 17. hétfő, 14:10

SPC és MSA workshop csomag

 

Statisztikai folyamatszabályozás (SPC) és mérőrendszerek elemzése (MSA) workshopok

 

Képzés célja: A képzés résztvevői gyakorlatban is elmélyítik a statisztika tudásukat, és képesek lesznek önállóan mérőrendszerek elemzése, folyamatképesség és SPC feladatokban önállóan dolgozni.

 

Képzés célcsoportja: A minőség technikák alkalmazói, minőségügyi mérnökök, folyamatmérnökök, akik már részt vettek SPC és MSA képzésen, és gyakorlati útmutatásra van szükségük.

Kategória: Workshopok
2015. július 22. szerda, 10:00

Nyár, leállás – TERVEZÉS!

Nyár, leállás – TERVEZÉS!

 

A nyár kellős közepén járunk: sok helyen elkezdődtek a szabadságolások, máshol most fognak. Legtöbb gyártó cégnél hamarosan kezdődik a kötelező leállás időszaka.

De a back office ilyenkor sem pihen: fontos műhelymunkák folynak a humánerőforrás fejlesztés területén.

Kategória: Hírek
2012. november 05. hétfő, 11:29

Konfliktuskezelés

A tréning célja: 

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

 

Megszerezhető kompetenciák:

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására. 

 
Témakörök, követelmények:
 
  • A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma

  • A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere

  • A konfliktusok eszkalációjának fázisai

  • A konfliktusok típusai

  • A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok

  • A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások

  • A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata

  • Konfliktuskezelési stílusok

  • Konfrontáló én-üzenet fogalma

  • A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei

  • A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

 

Tréning időtartama:

16 óra, 2 nap

 

Kapcsolódó képzéseink:

 

Ajánlott képzéseink:

 

 

Kategória: Szervezetfejlesztés
2011. augusztus 09. kedd, 13:42

Szervezetfejlesztés és kommunikáció

 

Elérhetőség: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Tanfolyam megnevezése

Időtartam

Dátum

Helyszín

Képzési díj/fő

+ ÁFA

Státusz

 

Beszállítói kommunikáció - beszállító fejlesztés

 

16 óra, 2 nap 2018. május 31-június 1. Budapest 150.000,- Ft induló képzés

 

Tárgyalástechnika

 

16 óra, 2 nap

2018. január 18-19.

Budapest

89.000,- Ft

induló képzés

 

Asszertív kommunikáció

 

16 óra, 2 nap

Igény szerint

Budapest

89.000,- Ft

induló képzés

 

Munkatársból felettes

 

16 óra, 2 nap

 

Budapest

89.000,- Ft

szervezés alatt

 

Inspiráló vezetés

 

24 óra, 3 nap

2018. március 5-7.

Budapest

105.000,- Ft

induló képzés

 

Iránytű a munkatársak kezeléséhez

 

8 óra, 1 nap 2017. november 29. Budapest 40.000,-  induló képzés

 

Z generáció kezelése - a duális képzésben részt vevő cégeknek

 

24 óra, 3 nap

2018. február 7-9.

Budapest

105.000,- Ft

induló képzés

 

Befolyásolás hatalma

 

8 óra, 1 nap

 

Budapest

40.000,- Ft

szervezés alatt

 

Konfliktuskezelés

 

16 óra, 2 nap

 

Budapest 95.000,- Ft induló képzés

 

Kifogástalan üzleti viselkedés

 

8 óra, 1 nap   Budapest 40.000,- Ft

szervezés alatt

 

Kommunikációs technikák

 

16 óra, 2 nap   Budapest 95.000,- Ft Szervezés alatt

 

Kategória: Képzési katalógus

Hiába a korszerű gépek, drága műszerek, ha üvegként átnézünk az ügyfélen; egy kioktató vagy közönyös mondat, egy tréfának szánt otromba megjegyzés épp elég ahhoz, hogy az ügyfél megbántódjon és másik céget, termelőt, szolgáltatót keressen magának.

 

 

Megrendelőink

Partnereink , hallgatóink mondták

Fröccsöntő képzésünkről

"Nagyon jónak tartottam az oktatást, a szakmaiság, vagyis az oktató felkészültsége nagyon jó. Érdekes volt a tréning, mert ilyen képzésen még nem jártam. Nagyon korrekt volt. minden aktuális kérdé...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin