2015. augusztus 17. hétfő, 14:10

SPC és MSA workshop csomag

 

Statisztikai folyamatszabályozás (SPC) és mérőrendszerek elemzése (MSA) workshopok

 

Képzés célja: A képzés résztvevői gyakorlatban is elmélyítik a statisztika tudásukat, és képesek lesznek önállóan mérőrendszerek elemzése, folyamatképesség és SPC feladatokban önállóan dolgozni.

 

Képzés célcsoportja: A minőség technikák alkalmazói, minőségügyi mérnökök, folyamatmérnökök, akik már részt vettek SPC és MSA képzésen, és gyakorlati útmutatásra van szükségük.

Kategória: Workshopok
2015. július 22. szerda, 10:00

Nyár, leállás – TERVEZÉS!

Nyár, leállás – TERVEZÉS!

 

A nyár kellős közepén járunk: sok helyen elkezdődtek a szabadságolások, máshol most fognak. Legtöbb gyártó cégnél hamarosan kezdődik a kötelező leállás időszaka.

De a back office ilyenkor sem pihen: fontos műhelymunkák folynak a humánerőforrás fejlesztés területén.

Kategória: Hírek
2012. november 05. hétfő, 11:29

Konfliktuskezelés

A tréning célja: 

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

 

Megszerezhető kompetenciák:

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására. 

 
Témakörök, követelmények:
 
  • A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma

  • A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere

  • A konfliktusok eszkalációjának fázisai

  • A konfliktusok típusai

  • A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok

  • A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások

  • A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata

  • Konfliktuskezelési stílusok

  • Konfrontáló én-üzenet fogalma

  • A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei

  • A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

 

Tréning időtartama:

16 óra, 2 nap

 

Kapcsolódó képzéseink:

 

Ajánlott képzéseink:

 

 

Kategória: Szervezetfejlesztés
2011. augusztus 09. kedd, 13:42

Szervezetfejlesztés és kommunikáció

 

Elérhetőség: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Tanfolyam megnevezése

Időtartam

Dátum

Helyszín

Képzési díj/fő

+ ÁFA

Státusz

 

Időgazdálkodás

 

16 óra, 2 nap 2019. június 06-07. Budapest 89.000,- Ft induló képzés

 

Szervezetfejlesztés

 

24 óra, 3 nap

2018. december 13-14-15.

Budapest

105.000,- Ft

induló képzés

 

Asszertív kommunikáció

 

16 óra, 2 nap

Igény szerint

Budapest

89.000,- Ft

induló képzés

 

Munkatársból felettes

 

16 óra, 2 nap

igény szerint

Budapest

89.000,- Ft

szervezés alatt

 

Inspiráló vezetés

 

24 óra, 3 nap

2018. november 14-15-16.

Budapest

105.000,- Ft

induló képzés

 

Hatékony vezetői támogatás

 

16 óra, 2 nap 2019. március 13-14. Budapest 89.000,- Ft induló képzés

 

Z generáció kezelése - a duális képzésben részt vevő cégeknek

 

24 óra, 3 nap

2019. február 20-21-22.

Budapest

105.000,- Ft

induló képzés

 

Kifogástalan üzleti viselkedés

 

16 óra, 2 nap 2019. április 17-18 Budapest 95.000,- Ft

induló képzés

 

Kommunikációs technikák

 

16 óra, 2 nap igény szerint Budapest 95.000,- Ft Szervezés alatt

 

Tárgyalástechnika

 

16 óra, 2 nap igény szerint Budapest 95.000,- Ft szervezés alatt

 

Önismeret

 

16 óra, 2 nap 2019. január 28-29. Budapest 95.000- Ft induló képzés

 

Konfliktuskezelés

 

16 óra, 2 nap 2019. június 27-28. Budapest 95.000,- Ft induló képzés

 

Kategória: Képzési naptár

Hiába a korszerű gépek, drága műszerek, ha üvegként átnézünk az ügyfélen; egy kioktató vagy közönyös mondat, egy tréfának szánt otromba megjegyzés épp elég ahhoz, hogy az ügyfél megbántódjon és másik céget, termelőt, szolgáltatót keressen magának.

 

 

Megrendelőink

Partnereink , hallgatóink mondták

QP Zrt.

"Az oktató az MSA képzést, ami egy nagyon száraz és nehéz anyag, úgy tudta átadni nekünk, hogy az élvezhető és megtanulható volt. Mindkét képzésnél az oktató szakmai tudása kimagaslott &ea...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin