2015. július 09. csütörtök, 13:56

18 motiváló szó, mondat a vezető részéről

18 MOTIVÁLÓ SZÓ, MONDAT A VEZETŐ RÉSZÉRŐL

 

Előző írásomban azokból a vezetői mondatokból mutattam be egy csokrot, amelyek megkeserítik a beosztottak életét a munkahelyen.

 

Kategória: Hírek
2015. július 08. szerda, 07:14

Hogyan tegyük tönkre a beosztottak életét?

Hogyan tegyük tönkre a beosztottak életét? 

 

 

A vezetők sokszor nincsenek is tisztában azzal, hogy 1-1 mondatuk, milyen demotiváló, milyen mértékben rombolja a beosztottak önbizalmát. ámde a beosztottak nagyon is jól emlékeznek az ilyen mondatokra, évek múlva is tisztán csengenek a fülükben a főnöktől elszenvedett sérelmek.

 

Kategória: Hírek
2015. június 22. hétfő, 07:38

A vezetés, mint gombatermesztés

A vezetés, mint gombatermesztés

 

Ebben a vezetői gondolkodásban a vezető úgy tekint a munkatársakra, mint a gombákra: sötétben tartja őket, vizelettel locsolja, és várja, hogy maguktól növekedjenek és legyenek vidámak, egészségesek.

Kategória: Hírek

Egyik régebbi cikkünkben Marshall Goldsmith és Mark Reiter könyvét ajánlottuk, Ami eddig működött, az nem visz tovább (Trivium Kiadó, 2013.) címmel azoknak a sikeres vezetőknek, akik továbbra is sikeresek akarnak maradni és nem félnek a kritikától. 

Kategória: Hírek
2012. november 05. hétfő, 11:00

Önismeret

 

A modul célja: 

A résztvevők önmaguk megismerésén keresztül környezetüket, társaikat is jobban megértsék, énképüket, önbecsülésüket pozitív irányba változtassák. A résztvevők szerezzenek önismereti, személyiségfejlesztési, valamint a csapatban való munkát és együttműködést segítő ismereteket a saját és közös célok elérésének érdekében, melyeket a mindennapi és az üzleti életben egyaránt kamatoztathatnak.

 

A modul során megszerezhető kompetenciák:

A sikeresen végzett résztvevők képesek önmaguk megértésére, felmérésére, az önmagukról tanult ismeretek hasznosítására, a másoktól érkező visszacsatolások fogadására és hasznosítására; mások viselkedésének, különbözőségeinek tolerálására; a folyamatos önfejlesztés útján való elindulásra. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Témakörök, követelmények:

 

1. Az önismeret és személyiség

Az önismeret elméleti alapjai

Az én és az én-funkciók, az én-képek rendszerének elmélete

A személyiségről szóló klasszikus és modern elméletek 

A Johari ablak tanulságai

 

 

2. Játékok a készségfejlesztés és önismeret érdekében

Készségfejlesztő játékok: decentrálási képesség, kommunikációs képesség, együttműködési képesség, metakommunikatív jelzések felfogása, empátia, koncentráció 

Tükörtartó játékok

Szituációs játékok 

Energizáló játékok 

 

 

A modul zárása: 

Összefoglalás, vizsga (szóbeli vizsga: a tanult készségeket próbára tevő szerepjáték, majd a videóra rögzített szerepjáték közös értékelése).

 

Módszerek:

Rövid interaktív elméleti blokk, egyéni és csapatfeladatok, kis és nagycsoportos játékok, önismereti tesztek. 12-88%,

 

 

Jelentkezés a tanfolyamra

2012. november 05. hétfő, 09:26

Vezetői készségfejlesztés

A modul célja:

A modul célja, hogy a vezetési feladatokkal megbízott különböző beosztású munkatársak felkészüljenek egy dinamikus, a környezeti kihívásokra rugalmasan válaszoló vezetői szerepre, átfogó képet kapjanak a vezetői munka lényegéről. A modul részletesen bemutatja a vezetői munka egyes területeit, hogy a résztvevők elsajátítsák és kössék saját munkájukhoz, megismerjék egymás gyakorlatát és fejlesszék az egymással való együttműködést.

A képzés célja szerepjátékok, tesztek, strukturált megbeszélések segítségével feltárni, milyen területeken van szükségük a vezetőknek fejlődésre, és erről azonnali szóbeli visszacsatolást adni. A feltárt területeken fejleszteni a vezetők kommunikációs készségeit, annak érdekében, hogy a mindennapi kommunikációs helyzeteiket hatékonyan tudják kezelni.

 

A modul során megszerezhető kompetenciák:

A sikeresen végzett résztvevők képesek azonosulni a kitűzött szervezeti és projekt célokkal, és azokat kommunikálni tudják beosztottjaiknak, képesek hatékonyan áramoltatni az információt, hozzáértően motiválják beosztottjaikat és menedzselik teljesítményüket.

 

 

 

Témakörök, követelmények:

 

1. Az egyén és a csoport, a különböző vezetési stílusok

Egyéni és közös jövőkép megtervezése egy csapaton belül, célok kialakítása

Az egyéni és a közös tanulás folyamata

Az egyéni és a közös eredmények elérésének folyamata: feladat kiadás, nem megfelelő teljesítmény kezelése, eredmények értékelése

A racionális problémamegoldás folyamata

Kommunikáció a szervezeti hálóban – irányítottakkal, vezetőtársakkal, a saját vezetővel

Az egyéntől és a helyzettől függő vezetési stílusok (támogatás, irányítás, dele-gálás, coaching) 

 

 

2. Motiváció. A vezető szerepe

Alapvető emberi igények és azok figyelembe vétele a vezetői munka során, munkatársak motiválása

Az emberi kogníció alap elemei (észlelés, memória, mentális modellek, sémák világa, racionális és intuitív döntéshozás, érzelmek és gondolkodás viszonya) és azok figyelembevétele a vezetői munkában

Vezetői szerepek és tulajdonságok

Vezetői önismeret

A magyar lelkiállapot megismerése

Érzelmi és társas intelligencia

 

 

A modul zárása: 

- Összefoglalás, vizsga (írásbeli: tesztkérdések, gyakorlati: kidolgozandó felada-tok).

 

Módszerek:

A résztvevők az elméleti ismereteket gyakorlatokon, feladatokon, saját egyéni és közös megtapasztaláson keresztül sajátítják el. Az elmélet gyakorlat aránya 60-40%, .

 

Ajánlott képzéseink:

 

Partnereink , hallgatóink mondták

ARGE 2000 Kft. (Gyál)

A szervezésben gyors, rugalmas, vevő centrikus, az ARGE 2000 Kft. számára tökéletesen megfelelő!....

Generációmenedzsment

Generációmenedzsment   Miért van szükség a képzésre? Napjainkban a felgyorsult világban gyorsabban váltják egymást a generációk és egyre nagyobb különbségek és ezekből adód&...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin